Upptagen

Jag har så mycket att göra just nu, vi är ute på en massa viktiga saker runt om i skogarna nu min matte o jag. Ja lillskrutten är ju oxå med, men hon hjälper väl inte till precis. Min viktigaste uppgift tycker iaf jag, är att hålla reda på fikatiderna. Min matte kan slarva med dem om inte jag påminner henne. Idag har vi varit i mattes favvo skog, bokskogen. Den är väl rätt ok tycker jag oxå, fast lite lite spillning i den, fast jag hittade riktigt god gris skit. Var tvungen att smyga lite med den så inte matte skulle se. Det tog ett tag innan hon såg vad jag gjorde, tur grisar håller till under smågranar då kan man smaska i lugn o ro utan att matte ser. Nä jag är faktiskt trött, man blir det efter en heldag i skogen. Skriver kanske mer en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, man har väldigt mycket viktigt att göra på dagarna. På kontoret hjälps vi åt att se till att inget ligger i papperskorgarna och luktar illa. Likaså att ingen har något i sin väska som skulle kunna börja lukta illa. Det hade inte varit kul för människorna om inte vi hjälpte dom!

Vi var med ute igår och hjälpte till med. Ida såg till att det inte låg bajs överallt och skräpade. Jag höll koll på var alla djuren i skogen varit. Dom kan ju inte bara springa runt hur som helst, hur skulle det se ut?!

Puh! Inte konstigt att man blir trött på kvällarna!

/Mylla

2011-02-24 @ 10:56:00
Postat av: Mylla

Ja, man har väldigt mycket viktigt att göra på dagarna. På kontoret hjälps vi åt att se till att inget ligger i papperskorgarna och luktar illa. Likaså att ingen har något i sin väska som skulle kunna börja lukta illa. Det hade inte varit kul för människorna om inte vi hjälpte dom!

Vi var med ute igår och hjälpte till med. Ida såg till att det inte låg bajs överallt och skräpade. Jag höll koll på var alla djuren i skogen varit. Dom kan ju inte bara springa runt hur som helst, hur skulle det se ut?!

Puh! Inte konstigt att man blir trött på kvällarna!

/Mylla

2011-02-24 @ 10:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0