Äntligen!

Har vi tränat med polarna igen. Men vet ni! Lillskrutten fick börja träna o jag fick sitta i bilen:( Det är ju inte lillskruttens polare ju!!! Men matte tycker det är så roligt att träna lillskrutten, BAAA!!! Fick vänta jätte jätte länge innan det äntligen var min o mina polares tur, ja polarna har oxå småskruttar, stackarna. Mattarna hade gjort en plättlätt övning tyckte jag för oss. Men min matte blev jättearg på mig, hon påstod att jag bara kutade runt o struntade att lyssna på henne. Ajaj då trodde ju att det var någon annan som visslade. Men jag skärpte till mig o då blev hon så nöjd så. En av mina polare hade bakat en kaka för han har fyllt år, den var jättegod. Bäst av allt, lillskrutten fick inte vara med o fika, NÄ det är viktigt att hålla på ordning o reda när man är så liten som lillskrutt.

Kommentarer
Postat av: cecilia och nolte

Jovisst jag hörde att kakan var god,jag fick ju vänta i bilen tillsammans med Digge! Inget bra,men jag lyckades ta dummiesen från Ollie så jag är nöjd med dagen ändå!Nolte

2011-02-20 @ 19:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0