Träna...

...är det bästa jag vet!

Jag fick lite tid över nu så jag tänkte blogga lite. Idag var jag ute med min matte o träna låååånga dirigeringar o markeringar med den skojsiga pangaren. Matte hade varit ute med lillskrutten först, tror det var för att hon skulle klura ut något riktigt svårt till mig. Fast lillskrutten sa att hon oxå hade tränat med matte. Ja ja kanske det svarade jag henne. Men svåra dirigeringar det kan inte lillskrutten det vet jag.

Matte började med att panga iväg en dummie, sen skickade hon mig på den som hon trodde svåra dirigeringen, men den var plättlätt! Matte blev jätteglad när jag var så där duktig o lydig. Sen fick jag hämta den ivägpangade dummien, det var oxå lätt. Matte var tvungen att applodera när jag kom med den så glad blev hon. Ja o sen för att göra det svårare pangade matte iväg två dummiesar, o då blir det ju dubbelt så kul. Hur matte än försökte göra det svårt fixade jag allt. Både matte o jag var väldigt nöjda med träningen. O när vi kom in igen så fick jag massage, jätteskönt fast det kittlas lite o så blir man så trött så man måste sova.

Nä nu hoppas jag det snart serveras mat, känner mig lite hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0